فدائیان ولایت

بزرگترین جرم من این است که حرفهایم را زود تر از زمان می زنم . شهید دکترعبدالحمید دیالمه

فدائیان ولایت

بزرگترین جرم من این است که حرفهایم را زود تر از زمان می زنم . شهید دکترعبدالحمید دیالمه

فدائیان ولایت

پیمان نیساری

گروهکهای تکفیری (دگر کافر انگار)

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ



به دنبال اغاز سلطه انقلاب های مردمی خود جوش در کشور های خاورمیانه که با ندای اسلام خواهی ظلم ستیزی  و برائت از مستکبرین انجام شد وبه تبع آن حتی کشور های اروپایی وخود آمریکا را هم در بر گرفت والحق می توان ابن ها را از تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر این ملت ها دانست ولی جبهه کفر برای مقابله با این موج ناگهانی عظیم سعی در انقلاب تراشی در مقابل  این ملتها نمود در واقع تجهیز وپرورش گروهگ های تروریستی که چندین سال  است در سوریه به ایجاد نا امنی می پردازد وبه نوعی از جانب ایادی امریکا انقلاب خود جوش مردمی قلمداد می شود همه وهمه طرحی برای مقابله با انقلاب های مردمی منطقه ومهمتر از آن رسیدن به آرزوی دیرینه  خود مبنی بر تسلط بر شاهراه فلسطین ولبنان وسوریه می باشد. این ناامنی ها در واقع امنیتی برای اسرائیل فراهم می کند تا صحنه در گیری   را ازسمت مبارزه مستقیم مسلمین با اسرائیل به سمت مبارزه مسلمانان علیه مسلمانان بر گرداند ودولتهای خود ساخته تابع مستکبرین وجهانخواران ایجاد نمایند.پرورش گروهگ های  افراطی  که جهالت وغفلت دوشاخصه اصلی آنها می باشد در راستای همین هدف است که سراسر مناطق خاورمیانه  واطراف آن از افریقا مرکزی ونیجریه گرفته تا سوریه عراق وهمه جزو پازل های این نقشه شوم هستند.این گروهگ ها که با نام اسلام ومحتوای واقعی اسلام آمریکایی وارد صحنه می شوند(برای مثال حتی گفته می شود  ابوبکر البغدادی سرکرده گروهگ تروریستی داعش همان شمعون ایلوت یهودی صهیونیست است که خود را مسلمان جازده است  ) وخود را موجه ومسلمان واقعی وبقیه را تکفیر می کنند در راستای آنست که خود را به عنوان  دولتی اسلامی  جلوه دهند والبته از جهالت وغفلت  این گروهک ها هم امریکا وازنابش نهایت استفاده را می کنند تا هم به ایجاد رعب ووحشت بپردازند ونا امنی ایجاد کنند وهم چهره خشن از اسلام بنمایش بگذارند اسلامی که نرخ اقبال ملتهای جهان به آن روز به روز افزایش می یابد. در واقع ایجاد این گروهک ها خدشه دار کردن محبوبیت جهانی اسلام می باشد. گروهک های مختلفی چون القاعده،اذناب وشاخه هایش ونیز داعش وبوکوحرام از جمله این موارد می باشد. اکنون به معرفی مختصری از گروهک های افراطی می پردازیم.

داعش 1:(الدوله الاسلامیه فی العراق والشام) گروهکی افراطی که خود را مسلمان می نامد وتوسط ابوبکر البغودی ،سلفی جدا شده از القاعده تاسیس گردید وبدلیل افراط فراوان وسخت گیری هایش حتی با تروریستی ترین گروه به نام جبهه النصره (شاخه ای از القاعده در سوریه)نیز درگیر گردید واخیرا هم با همکاری تفاله های بعثی  بجا مانده ازدولت صدام وکمک های مالی کشورهای غربی وبرخی از کشورهای دلباخته غرب عربی از نظر مالی مجهز می شوند

بوکوحرام2:به معنای حرام بودن تحصیل می باشد که دارای شباهت های زیادی با طالبان افغانستان  می باشند.فعالیت  این گروهک به سرکردگی محمد یوسف در سال2003آغز گردیدوحملات خود را از سال 2004شروع کرد.مقر اصلی فعالیت های آنها در شمال شرقی نیجریه می باشد وبهانه اصلی  آنهابرای شروع فعالیت آنست که خواستار ممنوعیت تحصیل به روش نوین وتحصیل دختران هستند واقدام به ربودن دختران در راستای این ادعا می کنند. با کشته شدن محمد یوسف در سال 2009شخص دیگری به نام ابوبکر شکوه رهبری این گروه خشن را در دست گرفت .گروهکی عقب مانده از نظر فکری که حتی کروی بودن زمین را هم قبول ندارد.

جنایت های که این گروهک انجام داده از شمارش خارج است.حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به اقدامات تروریستی بوکوحرام گفتند:این گروه وحشیانی هستند که نام انسان را هم نباید روی آنها گذاشت.

1و2با استفاده از دانشنامه آزاد 


  • پیمان نیساری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی