فدائیان ولایت

بزرگترین جرم من این است که حرفهایم را زود تر از زمان می زنم . شهید دکترعبدالحمید دیالمه

فدائیان ولایت

بزرگترین جرم من این است که حرفهایم را زود تر از زمان می زنم . شهید دکترعبدالحمید دیالمه

فدائیان ولایت

پیمان نیساری


خطیب موقت نماز جمعه تهران آیت الله موحدی کرمانی (93/2/19)

به وزارت ارشاد، وزارت علوم و رسانه‌ها هشدار می‌دهم که مبادا نظام ما به انحطاط اخلاقی و فرهنگی زمان اصلاحات برگردد

1-به وزارت ارشاد، وزارت علوم و رسانه‌ها هشدار می‌دهم که مبادا نظام ما به انحطاط اخلاقی و فرهنگی زمان اصلاحات برگردد. مراقب باشید. مبادا اباهه‌گری در رسانه‌ها ترویج شود و دولت ساکت و تماشاگر باشد. مبادا مبانی دینی در رسانه‌هایی که از بیت‌المال تغذیه می‌شوند، زیر سوال روند. مبادا مدیرانی که در فتنه 88 نقش اساسی داشته‌اند و ساختارشکنی کرده‌اند، به کار گرفته شوند.

2-سعی کنید رابطه‌ شما با مراجع آسیب نبیند. مراجع نقد جدی دارند، به نقدها توجه کنید. دولت اعلام کرده که شیب تورم ملایم است، اما بنده درخواست می‌کنم این شیب را ملایم‌تر کنید و به خصوص اقشار ضعیف را مورد عنایت قرار دهید.

3-از حقوق‌های کلان بکاهید. در این مورد دولت و مجلس کاری جدی کنند و بر حقوق قشر ضعیف اضافه نمایند. اجلاس‌ها و سمینارهای غیرضروری یا کاسته شود و در صورت عدم نیاز حذف گردند. اینها بیت‌المال را می‌بلعند و آن وقت است که دولت می‌گوید ما دست‌مان خالی است، از این طریق دست خالی می‌شود. این حقوق‌های کلان و سمینارهای غیرضروری باعث می‌شود که دست خالی شود و به بودجه کشور آسیب می‌رسد.

4-آثار شهدا را در این کشور اسلامی نمایان کنید. میدان شهدا باید در و دیوارش شاهد عکس شهدا و خدمات شهدا باشد. مردمی که این میدان را می‌بینند باید یادشان باشد که هزاران شهید داده شد تا انقلاب به پیروزی رسید. با این انقلاب نمی‌شود بازی کرد. آثار شهدا درخشان گردد.

5-مردم ضعیف را همواره در نظر داشته باشید. خداوند به پیغمبر می‌فرماید که ای پیغمبر عزیز؛ خدا و مومنین برای تو بس هستند. مردم را در نظر داشته باشید. درست است که تامین نیازها از طریق مالیات انجام می‌شود اما گاهی مالیات‌ها به بعضی از افراد واقعا فشار وارد می‌کند. به آن دقت کنید و آن را علاج کنید. دقت کنید مالیات‌ها کمرشکن نباشد.

6-مساله عفاف و حجاب یکی از مسائل مهم فرهنگ اسلامی است. مبادا با این منکر آشکار بدحجابی برخورد در شأن خودش صورت نگیرد. عزیزان و مسئولان! در روایات آمده که اگر کسی گناهی را مخفیانه انجام دهد، هیچ‌کس مسئول آن نیست و گناه به گردن خودش است. اما اگر گناه آشکار انجام شود همه مسئول هستند. مسئولیت دامن همه را می‌گیرد. بدحجابی متاسفانه اشکال اصلی‌اش این است که یک گناه آشکار است. انشاءالله مسئولانی که باید در این زمینه فعال باشند، توجه کنند و وظیفه‌شان را انجام دهند.

7-هیئت ایرانی مذاکره‌کننده راهش را ادامه می‌دهد که انشاءالله موفق باشد. مقام معظم رهبری نیز این هیئت را تایید کرده‌اند و فرموده‌اند که اینها فرزندان انقلاب هستند. ما هم برای توفیقات آنها دعا می‌کنیم. اما از همان روزهای اول رهبر انقلاب فرموده‌اند که من خوشبین نیستم، یعنی طرف مقابل ما در حقیقت آمریکاست.

(با کمی تخلص از خبرگزاری تسنیم )

  • پیمان نیساری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی